З 1 липня тернопільські вступники зможуть зареєструватися в електронному кабінеті

Реєстрація кабінетів розпочнеться 1 липня на сайті .

В інструкції звертають увагу, що під час введення даних вступникам потрібно вказувати ту адресу електронної пошти, до якої вони мають постійний доступ та яка не заборонена на території України. Також абітурієнтів просять запам’ятовувати вказаний пароль.

Загалом для реєстрації електронного кабінету потрібно зазначити таку інформацію:

●адреса електронної пошти (вона буде логіком для входу в кабінет);

●пароль та підтвердження паролю (кількість символів необмежена);

●дані сертифікату ЗНО: номер (7 цифр), пін-код (4 цифри) та рік видачі (пропонується автоматично);

●дані документа про повну загальну середню освіту: серія (2 літери), номер (8 цифр), середній бал.

Після здійснення усіх цих кроків, на вказану користувачем електронну адресу має прийти лист активації. Перейшовши за вказаним у листі посиланням, вступник підтвердить створення електронного кабінету.

Як і торік, абітурієнти мають самостійно розрахувати середній бал атестата/свідоцтва про повну загальну середню освіту.  Він обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин. Бал розраховується як середнє арифметичне усіх зазначених у додатку до документа оцінок (інваріантна частина, варіативна частина, державна підсумкова атестація). Предмети, за якими зроблено запис “звільнений(а)”, у загальну кількість не враховуються. Для точного розрахунку середнього бала документа вступникам рекомендують скористатися спеціальним калькулятором на сайті .

В інструкціях, зокрема, міститься докладний опис вимог до формату та розміру фото і документів, які вступник має додатково завантажити в електронний кабінет.

Серед іншого, вступникам пояснюють, як правильно робити відбір конкурсних пропозицій, що потрібно вказувати під час подачі заяви до вишу, де можна переглянути вже подані заяви тощо.

Важливо, що будь-яку інформацію в кабінеті, наприклад, особисті дані чи отримані тестові бали ЗНО, можна змінити до подання першої заяви. Далі змінити інформацію буде неможливо.

Перед реєстрацією та роботою з електронним кабінетом вступників просять уважно ознайомитися з інструкціями, поширеними запитаннями-відповідями, умовами прийому до вишів та іншою необхідною інформацією. Вони є на сайті МОН у розділі “Вступна кампанія – 2019”. У разі виникнення проблем із реєстрацією потрібно звернутися за електронною поштою   або за номером (044) 290-18-13.

Нагадаємо, що цього року МОН змінило терміни проведення творчих конкурсів для вступу на бакалавра та молодшого спеціаліста на основі повної загальної середньої освіти.

Джерело: 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *